Praktische informatie Event: Wonen & Zorg voor iedereen

Steeds meer organisaties lukt het om het toekomstige Wonen & Zorg prima te realiseren. Ondanks alle uitdagingen en drempels. Tijdens deze bijeenkomst ervaar je hoe zij dat doen, waar ze rekening mee houden en hoe zij samenwerken. Je praat ook mee over de oplossingen die je zelf ziet. Want wat is ervoor nodig om Wonen & Zorg voor iedereen in 2030 op orde te hebben? Hier moet je bij zijn.

10 oktober 2023 van 08.45 – 13.00 uur. Voor een lunch wordt gezorgd.

KAS, De Bleek 13, 3447 GV Woerden

Routebeschrijving

De routebeschrijving vind je op de website van Kas.

Deelnemers

Tijdens de bijeenkomst ontmoet je andere leden van GemeentenNL die werken bij gemeenten, woningcorporaties, maatschappelijke organisaties, marktpartijen en zorgorganisaties.

Aanmelden

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Heb je je nog niet opgegeven meldt je dan snel aan. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.