E-book De Digitale Gemeente

Na het lezen van het E-book weet je hoe de digitale gemeente eruitziet, wat dit betekent voor jouw werk en wat inwoners daarvan vinden. Want de digitale gemeente is in aantocht en is binnenkort overal realiteit. Het boek is verschenen in mei 2022 en door GemeentenNL verspreid naar alle leden.

Aanleiding

De digitale transformatie is in volle gang en we zijn inmiddels in een volgende fase beland. En of je het nu wilt of niet je zult meer met robots moeten samenwerken, meer kunstmatige intelligentie gaan gebruiken en overspoeld worden met data. Sommige van jouw taken zul je overdragen aan machines en andere taken komen erbij.

Maar zijn we onderweg de bedoeling niet kwijtgeraakt. Weten we nog voldoende dat we uiteindelijk werken voor onze inwoners? We maken in dit boek de verbinding tussen de organisatieveranderingen in de digitale gemeente en de wensen van inwoners. Klikt het nog voldoende?

Inhoudsopgave

Nawoord
Bijlagen

E-book opvragen

Het boek zit boordevol met informatie waar je wat aan hebt. GemeentenNL-leden ontvangen dit boek automatisch per e-mail. Ook ontvangen zij altijd direct bericht zodra een nieuw e-book, onderzoek, document, video, verslag of paper is toegevoegd aan de kennisbank die zij als lid gratis kunnen raadplegen.

Voor nog-niet-leden geldt dat zij eerst lid moeten worden. Regel daarom vandaag nog je lidmaatschap van GemeentenNL en krijg toegang tot de kennisbank inclusief het e-book De Digitale Gemeente. Als lid kun je voortaan ook altijd met alle collega’s gratis deelnemen aan events, trainingen en werkgroepen.