Lid worden

word lid van gemeentennl

Kies het lidmaatschap dat bij je past. We zetten de verschillen voor je op een rij. Wat past het best bij jouw gemeente?

PERSOONLIJK LIDMAATSCHAPGEMEENTE LIDMAATSCHAP
Voor 1 persoonVoor hele organisatie
Persoonlijk, op naam gesteldOnafhankelijk van persoon
Toegang alle events Toegang alle events
Toegang alle trainingenToegang alle trainingen
Toegang kennisbank 1 persoonToegang kennisbank voor hele gemeente
Gegarandeerde toegangPer event/training max 4 deelnemers
Auteurschap mogelijkDeelname aan werkgroepen
Voorrang bij toegang Voorrang bij toegang
€ 750,- per jaar per persoon€ 1.500,- per jaar voor gemeente

Naar aanvraagformulier lidmaatschap

DE 7 MEESTGESTELDE VRAGEN

1. Is mijn gemeente al lid van GemeentenNL?

In de wekelijkse nieuwsbrief die je ontvangt kun je zien of jouw gemeente al lid is. Ontvang je nog geen nieuwsbrief? Meld je dan aan en blijf op de hoogte van alle nieuws, events, trainingen en toevoegingen aan de kennisbank. Je kunt ook contact met ons opnemen, dan zoeken wij voor je uit of jouw gemeente al lid is.

2. Kan ik proeflid worden?

Als je zelf wilt ervaren of het lidmaatschap bij jouw gemeente past dan kun je proeflid worden. Dan kunnen jij en je collega’s deelnemen aan een van de events of trainingen en achteraf beslissen of je lid wilt blijven. Aan het proeflidmaatschap stellen we een aantal voorwaarden, zodat je gelijk het maximale uit je proeflidmaatschap haalt.

3. Hoe betaal ik mijn lidmaatschap?

Zodra je gekozen hebt voor een lidmaatschap ontvang je van ons de factuur met het te betalen jaartarief. Deze dient binnen 30 dagen betaald te zijn.

Het lidmaatschap is een jaarbedrag. De eerste lidmaatschapstermijn heeft een duur van één kalenderjaar. Jaarlijks ontvang je in de maand december de factuur voor het volgende lidmaatschapsjaar. In de loop van het jaar kun je deelnemen aan alle activiteiten die binnen jouw lidmaatschap vallen.

4. Krijg ik korting bij aanmelding van meer personen?

Als je met meer personen deelneemt aan de activiteiten van GemeentenNL dan is het verstandig om voor het Gemeentepakket te kiezen. Dat is bij deelname van meerdere personen goedkoper dan telkens losse toegang aan te schaffen.

5. Hoe kan ik opzeggen?

We zijn natuurlijk erg benieuwd waarom je wilt opzeggen, wellicht kunnen we met jouw goede ideeën andere leden van dienst zijn. Stuur je suggestie naar klantsupport@publicnl.nl.

Wil je alsnog je lidmaatschap van GemeentenNL beëindigen? Je kunt dat probleemloos tot twee maanden voor het einde van het kalenderjaar opzeggen. Met andere woorden; uiterlijk op 1 november. Houd er rekening mee dat bij opzegging jouw lidmaatschap komt te vervallen per eerstvolgende vervaldatum. Geef je opzegging door aan klantsupport@publicnl.nl.

6. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Om je gegevens te wijzigen, bijvoorbeeld een andere functie of e-mailadres, stuur je een e-mail aan klantsupport@publicnl.nl. Vermeld hierbij duidelijk wat jee oude en nieuwe gegevens zijn. Wij zullen je gegevens zo snel mogelijk wijzigen.

7. Ik heb nog meer vragen, aan wie kan ik die stellen?

Neem voor al je andere vragen contact met ons op via:
GemeentenNL
Burgemeester Pabstlaan 10-B3
2131 XE Hoofddorp
Telefoon 088 – 04 555 00
E-mail info@gemeentennl.nl

Naar aanvraagformulier lidmaatschap