Lid worden

Kies het lidmaatschap dat bij je past. We zetten de verschillen voor je op een rij. Wat past het best bij jouw organisatie?

 

Bedrijf
per jaar
3.000
Voor bedrijven
Toegang alle events
Toegang kennissessies
Publiceren op website
Toegang kennisbank
Deelname werkgroepen
Videotrainingen
Deel met collega’s (2 inschrijvingen per keer)
Voorrang bij toegang
Lid worden
Persoonlijk
per jaar
800
Voor 1 persoon
Toegang alle events
Toegang kennissessies
Deelname trainingen
Toegang kennisbank
Deelname werkgroepen
Videotrainingen
-
Voorrang bij toegang
Lid worden

 

 

Veelgestelde vragen

1. Is mijn gemeente al lid van GemeentenNL?

In de nieuwsbrief die je ontvangt kun je zien of jouw gemeente al lid is. Ontvang je nog geen nieuwsbrief? Meld je dan aan en blijf op de hoogte van alle nieuws, events, trainingen en toevoegingen aan de kennisbank. Je kunt ook contact met ons opnemen, dan zoeken wij voor je uit of jouw gemeente al lid is.

2. Kan een bedrijf lid worden?

Als een bedrijf toegevoegde waarde heeft voor onze sector dan kan zij lid worden van GemeentenNL. Die toegevoegde waarde kan bijvoorbeeld bestaan uit interessante kennis, opinies en contacten. Het is bedrijven niet toegestaan acquisitie te plegen tijdens onze bijeenkomsten of leden te benaderen met aanbiedingen.

Een bedrijf kan ook kiezen voor het kennispartnership. Dan deel je kennis of oplossingen voor corporaties op een inhoudelijke manier tijdens bijeenkomsten. Bekijk daarvoor de partnerpagina voor bedrijven.

3. Hoe betaal ik mijn lidmaatschap?

Zodra je gekozen hebt voor een lidmaatschap ontvang je van ons de factuur met het te betalen jaartarief. Deze dient binnen 30 dagen betaald te zijn.

Het lidmaatschap is een jaarbedrag. De eerste lidmaatschapstermijn heeft een duur van één kalenderjaar. Jaarlijks ontvang je in de maand december de factuur voor het volgende lidmaatschapsjaar. In de loop van het jaar kun je deelnemen aan alle activiteiten die binnen jouw lidmaatschap vallen.

4. Krijg ik korting bij aanmelding van meer personen?

Als je met meer personen deelneemt aan de activiteiten van GemeentenNL dan is het verstandig om voor het Gemeentepakket te kiezen. Dat is bij deelname van meerdere personen goedkoper dan telkens losse toegang aan te schaffen.

5. Hoe kan ik opzeggen?

We zijn natuurlijk erg benieuwd waarom je wilt opzeggen, wellicht kunnen we met jouw goede ideeën andere leden van dienst zijn. Stuur je suggestie naar klantsupport@publicnl.nl.

Wil je alsnog je lidmaatschap van GemeentenNL beëindigen? Je kunt dat probleemloos tot twee maanden voor het einde van het kalenderjaar opzeggen. Met andere woorden; uiterlijk op 1 november. Houd er rekening mee dat bij opzegging jouw lidmaatschap komt te vervallen per eerstvolgende vervaldatum. Geef je opzegging door aan klantsupport@publicnl.nl.

6. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Om je gegevens te wijzigen, bijvoorbeeld een andere functie of e-mailadres, stuur je een e-mail aan klantsupport@publicnl.nl. Vermeld hierbij duidelijk wat jee oude en nieuwe gegevens zijn. Wij zullen je gegevens zo snel mogelijk wijzigen.

7. Ik heb nog meer vragen, aan wie kan ik die stellen?

Neem voor al je andere vragen contact met ons op via:
GemeentenNL
Hoorn 77-8
2404 HH Alphen aan den Rijn
Telefoon 088 – 04 555 00
E-mail info@gemeentennl.nl