Lid worden

Kies het lidmaatschap dat bij je past. Voor een vast bedrag per jaar hoort je hele organisatie er voortaan ook bij. We zetten de verschillen voor je op een rij. Wat past het best?

Gemeente
per jaar
3.000
1 lidmaatschap voor alle medewerkers
Toegang alle events
Toegang alle trainingen
Deelname commissies en werkgroepen
Toegang kennisbank
Ontvang elk nieuw boek, rapport en presentatie
Lid wordenLid worden
Bedrijf
per jaar
4.000
1 lidmaatschap voor alle medewerkers
Toegang alle events
Toegang alle trainingen
Deelname commissies en werkgroepen
Toegang kennisbank
Ontvang elk nieuw boek, rapport en presentatie
Deel kennis en innovaties
Lid wordenLid worden

Veelgestelde vragen

1. Is mijn organisatie al lid van GemeentenNL?

In de nieuwsbrief die je ontvangt kun je zien of jouw organisatie al lid is. Ontvang je nog geen nieuwsbrief? Meld je dan aan en blijf op de hoogte van alle nieuws, events, trainingen en toevoegingen aan de kennisbank. Je kunt ook contact met ons opnemen, dan zoeken wij voor je uit of jouw organisatie al lid is.

2. Kan een bedrijf lid worden?

Als een bedrijf toegevoegde waarde heeft voor onze sector dan kan zij lid worden van GemeentenNL. Die toegevoegde waarde kan bijvoorbeeld bestaan uit interessante kennis, opinies en contacten. Het is bedrijven niet toegestaan acquisitie te plegen tijdens onze bijeenkomsten of leden te benaderen met aanbiedingen.

3. Hoe betaal ik mijn lidmaatschap?

Zodra je gekozen hebt voor een lidmaatschap ontvang je van ons de factuur met het te betalen jaartarief. Deze dient binnen 30 dagen betaald te zijn.

Het lidmaatschap is een jaarbedrag. De eerste lidmaatschapstermijn heeft een duur van één kalenderjaar. Jaarlijks ontvang je in de maand januari de factuur voor het lidmaatschapsjaar. In de loop van het jaar kun je deelnemen aan alle activiteiten die binnen jouw lidmaatschap vallen.

4. Hoe kan ik opzeggen?

We zijn natuurlijk erg benieuwd waarom je wilt opzeggen, wellicht kunnen we met jouw goede ideeën andere leden van dienst zijn. Stuur je suggestie naar klantsupport@publicnl.nl.

Wil je alsnog je lidmaatschap van GemeentenNL beëindigen? Bekijk de manier waarop en wanneer je dat kunt doen bij de algemene voorwaarden.

5. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Om je gegevens te wijzigen, bijvoorbeeld een andere functie of e-mailadres, stuur je een e-mail aan klantsupport@publicnl.nl. Vermeld hierbij duidelijk wat je oude en nieuwe gegevens zijn. Wij zullen je gegevens zo snel mogelijk wijzigen.

6. Ik heb nog meer vragen, aan wie kan ik die stellen?

Neem voor al je andere vragen contact met ons op via:
GemeentenNL
A. van Leeuwenhoekweg 38 C22
2408 AN Alphen aan den Rijn
Telefoon 088 – 04 555 00
E-mail info@gemeentennl.nl