Lid worden

word lid van gemeentennl

Hoor jij er ook al bij? Kies het lidmaatschap dat bij je past!

Persoonlijk lidmaatschap:Gemeentepakket:
Persoonlijke toegangOnafhankelijk van persoon
(bedoeld voor gemeenten)
Toegang voor 4 events Toegang voor 4 events
Inclusief 6 trainingenInclusief 6 trainingen
Alle downloads: presentaties, onderzoeken, verslagen, e-books, etc.Alle downloads: presentaties, onderzoeken, verslagen, e-books, etc.
Auteurschap mogelijk bij GemeentenNLDeel met collega’s:
max. 4 inschrijvingen per event/training
Voorrang bij toegang Voorrang bij toegang
€ 750,- per jaar ex BTW€ 1500,- per jaar ex BTW

Naar aanvraagformulier lidmaatschap

DE 6 MEESTGESTELDE VRAGEN

1. Is mijn gemeente al lid van GemeentenNL?

Het kan zijn dat jouw gemeente al een lidmaatschap heeft. Wil je weten welk lidmaatschap jullie hebben? Neem dan contact met ons op en wij zoeken het voor je uit.

2. Hoe betaal ik mijn lidmaatschap?

Zodra je gekozen hebt voor een lidmaatschap ontvang je van ons de factuur met het te betalen jaartarief. Deze dient binnen 30 dagen betaald te zijn.

Het lidmaatschap is een jaarbedrag. De eerste lidmaatschapstermijn heeft een duur van één kalenderjaar. Jaarlijks ontvang je in de maand december de factuur voor het volgende lidmaatschapsjaar. In de loop van het jaar kun je deelnemen aan alle activiteiten die binnen jouw lidmaatschap vallen.

3. Krijg ik korting bij aanmelding van een tweede persoon?

Je krijgt geen extra korting voor aanmelding van meerdere personen. Je kunt overwegen het Gemeentepakket te kiezen. We hebben de meest voordelige lidmaatschapspakketten voor je samengesteld.

4. Hoe kan ik opzeggen?

We zijn erg benieuwd waarom je geen lidmaatschap meer wilt hebben, wellicht kunnen we met jouw goede ideeën meer gebruikers tevreden maken. Stuur je suggestie naar klantsupport@publicnl.nl.

Wil je alsnog je lidmaatschap van GemeentenNL beëindigen? Je kunt jouw lidmaatschap tot twee maanden voor het einde van het kalenderjaar opzeggen. Met andere woorden; uiterlijk op 1 november. Houd er rekening mee dat bij opzegging jouw lidmaatschap komt te vervallen per eerstvolgende vervaldatum. Je opzegging kun je doorgeven aan klantsupport@publicnl.nl.

5. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Om je gegevens te wijzigen, bijvoorbeeld een nieuwe functie of ander e-mailadres, dien je een e-mail te sturen aan klantsupport@publicnl.nl. Vermeld hierbij duidelijk wat de oude en nieuwe gegevens zijn. Wij zullen deze wijzigen in ons systeem.

6. Ik heb nog meer vragen, aan wie kan ik die stellen?

Neem contact met ons op via:
GemeentenNL
Burgemeester Pabstlaan 10-B3
2131 XE Hoofddorp
Telefoon 088 – 04 555 00
E-mail info@gemeentennl.nl