Deelnemers aan het event De Kracht van Kwetsbaarheid

Zij nemen deel aan het event De Kracht van Kwetsbaarheid

Op 27 oktober vindt het jaarlijkse event De Kracht van Kwetsbaarheid plaats voor leden van GemeentenNL. Dit jaar vindt het helemaal veilig en dus online plaats. De aanleiding is dat het werk bij de gemeente toeneemt en complexer wordt door de toename van het aantal kwetsbaren. En om te voorkomen dat dit probleem groter wordt moeten we het van een andere kant bekijken. Maak van een probleem een kans. Onder meer hoogleraar Jeannette Waegemakers Schif, Platform31 directeur Hamit Karakus en ervaringsdeskundige Ronald Simons verzorgen inhoudelijke bijdragen.

Deelnemers

Aan het event nemen collega’s deel die werkzaam zijn bij gemeenten en organisaties in onder meer Leeuwarden, Vlissingen, Stichting, Helmond, Enschede, Breda, Etten-Leur, Spijkenisse, Oosterhout, Hoorn, Schiedam, Waadhoeke, Harderwijk, Amsterdam, Maastricht, Altena, Drachten, Hilversum , Rotterdam, Zwijndrecht, Assen, Delft, Nijmegen, Amsterdam, Lisse, Groningen, Ommen, Emmen, Heerde, Velsen, BEL gemeenten, Noardeast-Fryslân, Berkelland, Eindhoven, Den Haag, Nijmegen, Bernheze, Vlaardingen, Hilversum, Katwijk, Nijkerk.

Aanmelden

Er is nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar voor geïnteresseerden. Voor leden van GemeentenNL is het online event gratis te volgen, niet-leden betalen voor eenmalige toegang. Bekijk het programma, de workshops en de werkgroepen.