De praktijk – de mens in de digitale wereld door Edmond Wöltgens bij Digital Event

Wij zijn verheugd Edmond Wöltgens, directeur Financiën & Ondersteuning bij Lefier te mogen begroeten als spreker tijdens het Digital Event van 12 mei. Wat wordt zijn boodschap?

Diversiteit

Edmond vertelt ons hoe Lefier in de dagelijkse praktijk werkt met een grote diversiteit aan bewoners, medewerkers en relaties. Voor welke digitale uitdagingen komen zij te staan? En hoe maken zij de verbinding tussen doel en doelgroep? Laat je inspireren en vergelijk het verhaal van Lefier met dat van jouw eigen organisatie. Je zult verrassende overeenkomsten en verschillen ontdekken.

Digitaliseer in je eigen tempo

Het Digital Event is bedoeld voor iedereen die de voordelen en soms ook de nadelen van toenemende digitalisering ervaart. Die wil weten wat ons in de toekomst nog meer te wachten staat en die het belangrijk vindt dat collega’s en bewoners elk op hun eigen manier en in hun eigen tempo aangehaakt blijven. Tegelijkertijd is het een ledenevent waar de leden van GemeentenNL elkaar ontmoeten.

Direct aanmelden

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk in orde en wees er voortaan ook bij.