Nieuw: boeken voor leden

Nieuw boeken voor leden

Regelmatig verschijnen nieuwe titels bij GemeentenNL. Op het gebied van het sociaal domein, digitalisering en klimaat. Auteurs zijn de leden zelf of toonaangevende experts op het vakgebied.  Als lid ontvang je automatisch bericht zodra een nieuwe titel verschijnt en je kunt deze gratis en gemakkelijk downloaden via de kennisbank. Nog-niet-leden betalen eenmalige kosten.

Titels

De titels die reeds verschenen of in bewerking zijn om binnenkort te verschijnen zijn onder meer:

Daarnaast zijn dit op moment meerdere nieuwe titels in voorbereiding die gebaseerd zijn op nieuwe ideeën van auteurs en leden.

Meedoen

Als lid van GemeentenNL kun je met onze hulp ook je eigen boek publiceren. Want als enige uitgever in Nederland bieden wij jou als auteur drie zekerheden:

1. zekere oplage/verspreiding
  2. zekere inkomsten