E-book De kracht van kwetsbaren

cover e-book de kracht van kwetsbaren

Na het lezen van dit e-book weet je hoe je van de toename van kwetsbare doelgroepen een kans maakt. Je leest wat andere organisaties doen en hoe je daar je voordeel uit kunt halen voor je eigen werk. Dit boek is verschenen in november 2021 en is inmiddels al verspreid naar 5 duizend lezers.

De veranderingen

Uit onderzoek van GemeentenNL blijkt dat een groot deel van de gemeentelijke medewerkers steeds vaker last heeft van stress, burn-out of soms zelfs PTSS door het werken met kwetsbare doelgroepen. De toename in aantallen kwetsbaren, maar ook in multiproblematiek zorgt voor situaties die steeds vaker uit de hand lopen. Toch hoeft dit niet zo te zijn, als we in staat zijn om anders naar het probleem te kijken. Want als we anders durven organiseren en coördineren ontstaan ineens nieuwe perspectieven die ons toekomstbestendig maken.

Inhoudsopgave

Epiloog
Bronnen en bijlagen

E-book opvragen

GemeentenNL-leden ontvangen automatisch per e-mail bericht zodra een nieuw e-book, onderzoek, document, video, verslag of paper is toegevoegd aan de kennisbank. Zij kunnen het gratis downloaden.

Voor nog-niet-leden geldt dat zij eerst lid moeten worden. Regel daarom vandaag nog je lidmaatschap van GemeentenNL en krijg toegang tot de kennisbank inclusief het e-book De kracht van kwetsbaren. Als lid kun je voortaan ook altijd met alle collega’s gratis deelnemen aan events, trainingen en werkgroepen.