Zo zorg je dat kerstbomen in de gemeente niet op straat komen te liggen

Als de feestdagen straks weer voorbij zijn en de kerstboom zijn naalden los begint te laten, is het tijd om de kerstboom naar het inzamelingspunt in de gemeente te brengen. Maar hoe zorg je er nu voor dat inwoners de bomen niet zomaar op straat gooien? In gemeente Bergen op Zoom bedachten ze een ludiek filmpje om goed gedrag aan te moedigen. Je bekijkt het filmpje hieronder.

In je mailbox ontvangen?

Blijf up-to-date en ontvang iedere dinsdag nieuwe artikelen door je in te schrijven voor de nieuwsbrief. Laat je mailadres achter in de rechterkolom op deze pagina.
ACTIE: Schrijf je nu in en ontvang 1 toegangskaart gratis voor een event of training naar keuze.