Wegens succes herhaald: Event Ontwikkelen & Bouwen van een thuis

Publicatie ledenbijeenkomst Ontwikkelen & Bouwen van een Thuis

Het aantal stoelen was te kort voor het aantal geïnteresseerden. Het ledenevent Ontwikkelen & Bouwen van een Thuis trok in 2023 meer dan 100 deelnemers. De belangstelling was vele malen groter, vandaar dat we op herhaling gaan. Nog groter en nog beter.

Tijdens dit ledenevent, op donderdag 23 mei 2024 in Baarn, staat het vastgoed centraal. Want daarmee realiseren we een veilige en stabiele thuisomgeving voor iedereen. Wat hebben we daar eigenlijk allemaal voor nodig en welke samenwerkingen horen daarbij? We gaan in gesprek met corporaties, gemeenten, bouwers, bewoners, kennisorganisaties en stakeholders.

Hoe het wél kan

Het doel van GemeentenNL is te zorgen voor een thuis voor iedereen in 2030. Ook voor al diegenen die daar hulp bij nodig hebben. Ondertussen loopt het woningtekort op, is er een tekort aan locaties, schieten prijzen omhoog en is er een personeelstekort. Dan maar geen thuis? Dat is geen optie, want we zijn het als maatschappij en als mens aan elkaar verschuldigd. Tijdens dit event verkennen we de mogelijkheden hoe het wél kan, want het is tijd om samen in actie te komen.

Centrale vraag van dit event

Met dit event zoeken we naar antwoorden op de centrale vastgoedvraag: hoe realiseren we veilige en stabiele thuisomgevingen voor iedereen? Wat is daarvoor nodig op het gebied van vastgoed, ontwikkeling, bouw, regels, visie?

AANMELDEN

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Vul je gegevens in. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.