Sleutel tot Woongeluk

Woongeluk gaat over veilig, stabiel en zorgeloos wonen. Dat is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Maar volgens de experts is er een vaste sleutel om woongeluk te realiseren. Open de deur naar meer woongeluk voor alle inwoners met deze training.

Inhoud van de training

Leer in deze training welke sleutels bijdragen aan woongeluk en hoe je dit in je eigen organisatie en team kunt implementeren. Zodat we het wonen voor en met alle bewoners in de wijk prettig en gelukkig maken. Wat kun je als organisatie, team en als medewerker hierin betekenen? En op welke manier doe je dit samen met de inwoners van jouw gemeente?

Wat kun je verwachten?

Het wordt een interactieve sessie waar we dilemma’s en moeilijke situaties rondom wonen in wijken en die van bewoners bespreken. Aan de hand van de theorie en de methode leer je van de experts in woongeluk hoe het in de dagelijkse praktijk anders of beter kan.

Prijs

Alleen leden van GemeentenNL kunnen gratis aan deze training deelnemen

Volg deze online training live via je computer, laptop of mobiel

18 april 2024

TIJD ONDERWERP
09.00Definitie woongeluk
09.15Woongeluk in wijken
09.45De 7 sleutels tot woongeluk
10.15Pauze
10.30Rol van eigen organisatie en medewerkers
11.00Praktijkvoorbeelden en eigen praktijk
11.30Implementeren van woongeluk in de dagelijkse praktijk
12.30Samenvatting & afsluiting

Trainer

Als makelaar in woongeluk werkt Mark Theeuwissen anders dan een traditionele makelaar. Na jaren onderzoek naar wat mensen gelukkig maakt in hun huis en directe woonomgeving, gekoppeld aan zijn ervaring als makelaar, ontwikkelde hij een woongelukmodel: de ‘Sleutel naar Woongeluk’. Vanuit zijn gedachtegoed en zijn expertise als makelaar verzorgt Mark trainingen en workshops aan voor organisaties in het domein wonen om het woongeluk in Nederland te vergroten.

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor managers, teamleiders, coördinatoren en medewerkers die in de praktijk of beleidsmatig te maken hebben met wonen, wijken, leefbaarheid en inwoners. Denk hierbij aan adviseurs, wijkteam managers, vastgoed manager, medewerkers sociaal domein, klantconsulenten, wijkcoordinator, leefbaarheidsconsulent, woonconsulent.

Meld je aan

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Vul je gegevens hieronder in. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden.

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.

Inschrijfformulier

• Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.