Zo krijg je regie op digitalisering

Hoe bereik ik een succesvolle verandering in het kader van digitalisering en informatisering en hoe blijf ik in control? Om grip te krijgen op complexe uitdaging heb je als management een visie nodig op informatievoorziening en verregaande digitalisering.

Ook is het in jouw belang om de inrichting en uitvoering in je organisatie op orde te krijgen. Dat houdt in dat je alle aspecten van de ‘IT governance’ in moet richten. Het is daarom nodig om de verbinding tussen de business en de ICT werkend te maken, waardoor wat nodig is en wat kan bij elkaar komen.

Workshop regie op digitalisering

Om je hierbij te helpen kun je 13 november 2018 de workshop regie op digitalisering volgen. Na afloop van deze workshop ben je in staat de organisatie en sturing passend in te richten en in control te laten komen voor de opgave van jouw gemeente.

Waarom deelnemen?

Als je niet in control bent, dan zijn de risico’s enorm. De digitaliseringsopgave kan immers flink uit de klauwen lopen, zowel financieel als organisatorisch. Volg dus deze korte, praktische workshop. Na afloop kun je ook kosteloos een bezoek brengen aan het event ‘Data moet je delen‘ waar managers uit de hele publieke sector elkaar ontmoeten om kennis uit te wisselen.

Meer info

Meer informatie over het programma en de sprekers vind je hier.