Blaricum, Eemnes en Laren nieuwe leden GemeentenNL

Sinds kort verwelkomen we de medewerkers van de BEL Combinatie als nieuw leden van GemeentenNL. Deze combinatie van gemeenten sluit daarmee aan bij een groeiend aantal gemeenten die welkom zijn bij alle events, trainingen, werkgroepen en bijeenkomsten. En zij kunnen elke dag de kennisbank raadplegen.

BEL Combinatie

De BEL Combinatie verzorgt de dienstverlening en de totstandkoming en uitvoering van het beleid voor de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. De 3 zelfstandige gemeentebesturen waken ervoor dat dat blijft afgestemd op wat er in hun dorp nodig is.

Activiteiten en voordeel

Het lidmaatschap van GemeentenNL heeft als voordeel dat de hele organisatie onder het lidmaatschap valt en alle medewerkers daar gebruik van kunnen maken. Voor een vast bedrag per jaar. Elke medewerker kan onbeperkt:

1. meedoen aan alle trainingen
  2. aanwezig zijn bij elk event
  3. bezoeken of organiseren van de praktische kijk-in-de-keuken bijeenkomsten
  4. zitting nemen in commissies, adviesraad en werkgroepen
  5. zelf presentaties houden of in kleinere groepen cases bespreken
  6. alle publicaties zoals boeken en rapporten kosteloos ontvangen
  7. gebruikmaken van het besloten online ledenplatform
  8. meedoen aan onderzoeken en publicaties op jouw vakgebied

Nog geen lid? Meld je aan