Nieuw: 3 daagse training “Werken aan Teamresultaat”

Organisaties zetten in toenemende mate in op teamsamenwerking om de steeds complexere werkzaamheden tot een goed einde te brengen. Van teams wordt verwacht dat zij over een grote mate van zelforganisatie beschikken, duurzame kwaliteit en optimaal rendement kunnen leveren in wisselende multidisciplinaire samenstellingen. Deze training geeft je handvatten om daar als bestuurder, teamleider of coördinator op aan te sluiten.

Deze training is opgedeeld in 3 dagen. Zet de volgende data in je agenda:
Dag 1: woensdag 13 december 2023, 10.00 tot 17.00 uur
Dag 2: woensdag 10 januari 2024, 10.00 tot 17.00 uur
Dag 3: woensdag 24 januari 2024, 10.00 tot 17.00 uur

Wat je leert in deze 3 daagse training

In deze 3 daagse training staat het werken aan gezamenlijke resultaten centraal, het bovenste niveau uit het teamontwikkelingsmodel van Patrick Lencioni over Succesvol samenwerken. We besteden in deze training aandacht aan:

1. Wendbaarheid in de organisatie gericht op de wens van de klant. Hoe coach je een managementteam in dit proces zowel op de onder- als bovenstroom, oftewel de harde kant (organisatie en structuur) en zachte elementen (mensen)?

2. Wendbaarheid in de teams door als teamleider de zelforganisatie en empowerment van het team te faciliteren.

3. Wendbaarheid van jezelf als teamleider in relatie tot de opdrachtgever en teams. Denk aan bepalen van je eigen waarden, het houden van een goede pitch en het op het juiste niveau kunnen insteken op een vraag.

Trainers

De training wordt verzorgd door onze zeer ervaren trainers: Yvonne Veenendaal, José Houweling en Jolanda Paardekooper.

PE punten

Met het volgen van deze 3 daagse training ontvang je als bestuurder 18 erkende PE-punten.

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor bestuurders, managers, teamleiders, coördinatoren die in (multidisciplinaire) teams succesvol willen samenwerken of de samenwerking willen verbeteren met het team.

Meld je aan

Deze training wordt georganiseerd door onze zusterorganisatie BGL& Partners. Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Vul je gegevens in. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden.

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.