Deelnemers event: Ontwikkelen en bouwen van community’s

Event Ontwikkelen & Bouwen van een Thuis 2024

Op weg naar 2030, streven we naar een thuis voor iedereen, maar er is nog werk te doen. Hoe we bouwen en ontwikkelen, vormt de basis voor het thuisgevoel dat we willen creëren. We streven naar gemeenschappen waar mensen zich welkom voelen, verbonden zijn en tevreden leven. Steeds vaker zien we community buildings opduiken waarin de ultieme mix van betrokkenheid, betaalbaarheid, inclusiviteit, veiligheid, welzijn en duurzaamheid tot uiting komt – het complete pakket voor het thuisgevoel. Tijdens dit event leren we van succesvolle community building verhalen met bewezen resultaten.

Op 23 mei 2024 vind in de Kas in Woerden vindt het event Bouwen en Ontwikkelen van Community’s plaats. Bijna 100 deelnemers uit diverse organisaties hebben zich aangemeld voor dit event.

O.a. Accolade, BAR-organisatie, Blauwhoed, BPD Bouwfonds Gebiedsontwikkeling, Constructif, de Alliantie, De Meeuw, De Vernieuwde Stad, Domijn, Dutch Green Building Council, Eigen Haard, Elkien, Gemeente Albrandswaard, Gemeente Leusden, GGD GHOR Nederland, Hagemans, Hemmink BV, Intermaris, Kenniscentrum Sociaal Domein, KleurrijkWonen, LATEI, Lieven de Key, Oost Flevoland Woondiensten, Ouwehand Bouwen & Ontwikkelen, Ponthus, Poort6, Relatie, Rochdale, Servatius, Stadgenoot, Stedelink, Stek, Talis, Thús Wonen, TNO, VB Groep, VORM, Waal, Waterweg Wonen, Wonen à la Carte, Woonbron, Woonin, Woonvisie en meer.

Aanmelden

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Ga naar de eventpagina en vul je gegevens in, als lid zijn er geen kosten of andere voorwaarden.

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.