Workshop Anders bouwen en wonen op 15 november 2023

Er is meer dan voldoende vraag naar nieuwe woningen. Is er ook voldoende capaciteit om deze woningen te realiseren? Wellicht helpt innovatie met nieuwe woonvormen en technieken. Waar wachten we nog op, zou je zeggen. De praktijk blijkt weerbarstiger dan de theorie. En toch blijkt uit allerlei initiatieven dat er meer mogelijk is dan we denken. Met als quote “alleen ga je harder, samen kom je verder” organiseren we een workshop om de mogelijkheden in kaart te brengen en haalbare oplossingen in gang te zetten.

Centrale vraag

Hoe kunnen we de vraag naar woningen en de bouwcapaciteit op zo’n manier met elkaar in balans brengen dat we nieuwe, duurzame en flexibele woonoplossingen de ruimte geven die nodig is om ervoor te zorgen dat in 2030 iedereen in Nederland een thuis heeft?

Deelnemers

Deze workshop is alleen bedoeld voor bestuurders en directieleden. Als deelnemers zijn dan ook aanwezig corporatiebestuurders, bouwers, ontwikkelaars, financieel experts, beleggers en gemeentelijke directie. De workshop staat onder leiding van Roel Koster, senior consultant bij Arcadis Nederland.

Informatie en aanmelden

Klik door voor verdere informatie. Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen.

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk in orde en wees er voortaan ook bij.

Over Hellen Meijn

Hellen is projectleider en redacteur bij GemeentenNL

Bekijk alle berichten van Hellen Meijn →