Tineke Groenewegen vertelt hoe je een bloeiende gemeenschap behoudt

Wij zijn verheugd Tineke Groenewegen, senior marketing manager van Blauwhoed, te mogen verwelkomen op het volgende ledenevent Ontwikkelen & Bouwen van Community’s op donderdagochtend 23 mei in Woerden.

In de tweede sessie deelt Tineke, een ervaren community builder, haar geheimen over het navigeren van het traject van concept tot eindgebruiker en het behouden van bloeiende gemeenschappen. Bereid je voor op een inspirerende bijdrage die niet alleen motiveert, maar ook je perspectief verruimt.

Blauwhoed

Blauwhoed ontwikkelt de leefomgeving van morgen. Dit kunnen zij niet alleen maar samen met partners geven ze invulling aan gebieden en buurten zoals omwonenden, gemeenten, architecten, investeerders en adviseurs. En vooral met gebruikers, want daar doet Blauwhoed het voor. Samen omdat je dan pas verder komt in het traject, zodat ze naar iedereen kunnen luisteren, en ideeën met hun kennis vertalen naar verrassende concepten en ontwerpen. Het resultaat: maatwerk waar iedereen blij van wordt. Want projecten benaderen ze altijd vanuit hun conceptuele kracht. Elk idee draagt bij aan een nog sterker concept én betere invulling van de buurt.

Tineke Groenewegen

Tineke is van mening dat een thuis meer is dan een huis van stenen. De woonomgeving is minstens zo belangrijk. Tinekes innerlijke overtuiging maakt dat ze iets wil neerzetten wat de tand des tijds kan doorstaan. Ze legt haar oor te luisteren bij toekomstig bewoners, zet inzichten uit data in bij de positionering van projecten, signaleert trends en ontwikkelingen en vertaalt ze in concepten. Ze is van het ‘practice what you preach’. Niet alleen praten, maar ook zelf doen! De beweging die ze in de vastgoedsector graag in gang wil zetten is die van het denken in cijfers naar het contact met gebruikers.

Kom ook naar het event

Het event Ontwikkelen & Bouwen van Community’s biedt de kans om de wereld van bouwen en ontwikkelen te verkennen volgens de principes van community building. Sta ook jij open voor de weg naar community building, of blijf je liever op het pad van traditionele bouw en ontwikkeling? Aanmelden

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen aan de bijeenkomst . Bekijk het volledige programma en meld je aan op de eventpagina. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.