Thijs van Mierlo vertelt hoe je een bloeiende gemeenschap bouwt

Wij zijn verheugd Thijs van Mierlo, directeur van LSA Bewoners, te mogen verwelkomen op het volgende ledenevent Ontwikkelen en Bouwen van Community’s op donderdagochtend 23 mei in Woerden. LSA Bewoners is het Landelijk Samenwerkingsverband Actieve bewoners. Zij geloven in de kracht van bewonersgroepen. Een van de aandachtspunten van Van Mierlo is Community building. Hij werkt dan ook elke dag aan praktische oplossingen voor maatschappelijke problemen.

In de eerste sessie van het ochtendprogramma vertelt Thijs van Mierlo hoe je de intrigerende wereld waarin gemeenschappen zichzelf ontwikkelen verkent. Ontdek welke rol jij als huisvester kunt spelen in het bouwen en ontwikkelen van community’s. Deze bijdrage onthult niet alleen welke rol je kunt vervullen, maar biedt ook inzichten in de belangrijkste uitdagingen en ontwikkelingen die de weg banen naar een welvarende gemeenschap. Laat je informeren en word de architect van een florerende leef en thuis omgeving.

Kom ook naar het event

Het event Bouwen en Ontwikkelen van Community’s biedt de kans om de wereld van bouwen en ontwikkelen te verkennen volgens de principes van community building. Sta ook jij open voor de weg naar community building, of blijf je liever op het pad van traditionele bouw en ontwikkeling? Aanmelden

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen aan de bijeenkomst . Bekijk het volledige programma en meld je aan op de eventpagina. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.