Online training: een bouwlaag erop

Bekijk op 18 april onze nieuwe online training “Thuis in Optoppen”. In de praktijk is optoppen een van de meest veelbelovende en tegelijk onderschatte manieren om snel meer woningen te realiseren. Waar moet je rekening mee houden?

Wat kun je verwachten

In deze training laten we je zien op welke manier optoppen kan helpen bij het oplossen van het woningtekort en wat erbij komt kijken voor jou als professional en voor jouw gemeente. We maken inzichtelijk welke stappen je moet zetten en met welke randvoorwaarden je rekening moet houden. In deze training is er voldoende ruimte om je eigen praktijkervaringen en vragen in te brengen of je te laten inspireren en informeren door de andere deelnemers. Bekijk hier het volledige programma.

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor managers, teamleiders, coördinatoren en medewerkers die in de praktijk of beleidsmatig te maken hebben met wonen, vastgoed, wijken en inwoners. Denk hierbij aan adviseurs, wijkteam managers, vastgoed managers, medewerkers sociaal domein, klantconsulenten, wijkcoördinatoren, leefbaarheidsconsulenten, woonconsulenten.

Meld je aan

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Meldt je aan en vul je gegevens in. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden.

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.