Event 23 mei 2024: Ontwikkelen en bouwen van community’s

Event Ontwikkelen & Bouwen van een Thuis 2024

Tijdens dit ledenevent staat het vastgoed centraal. Dit event biedt de kans om de wereld van bouwen en ontwikkelen te verkennen volgens de principes van community building. Sta ook jij open voor de weg naar community building, of blijf je liever op het pad van traditionele bouw en ontwikkeling?

INLOOP
09:15WELKOM door Sandra Kors, manager GemeentenNL
09:30OPENING door dagvoorzitter Maarten Vermeulen (voorzitter Vastgoed Commissie GemeentenNL)
De dagvoorzitter geeft een toelichting op programma, techniek en bedoeling van dit event
09:35TOEKOMSTVISIE 2030 – door Vastgoedcommissie GemeentenNL
09:45ONTWIKKELEN EN BOUWEN: De uitdagingen – Spreker volgt
10.05IN DIALOOG
Samen identificeren we de gemeenschappelijke uitdagingen. Deel je mening.
10.20PAUZE
10:40CASE – COMMUNITY BUILDING – spreker volgt
We streven naar gemeenschappen waar mensen zich welkom voelen, verbonden zijn en tevreden leven. Ontdek hoe een ervaren community builder betrokkenheid, inclusiviteit en duurzaamheid realiseert in en met gemeenschappen.
11.00SUPERBRAINSTORM
We hebben innovatieve oplossingen nodig die het bouwen en ontwikkelen van community’s realiseren. Welke oplossingen kunnen we vanuit jouw organisatie en expertise verwachten? Wat kun jij bijdragen?
11.15DIALOOG
Tijd om over te gaan tot actie. In groepen gaan we uiteen om de oplossingen die er liggen concreet te maken.
11.45GETTING THE PICTURE
We bundelen de uitdagingen, oplossingen en acties. We leggen vast wat we na vandaag kunnen doen, welke samenwerkingen we willen aangaan en welke resultaten we willen behalen.
12:00GROEPSFOTO
Samen met alle deelnemers die de missie “Een Thuis voor Iedereen in 2030” ondersteunen.
12.10LUNCH & NAPRATEN
13.00EINDE EVENT

AANMELDEN

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Vul je gegevens in. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.