Online traininingsdag 18 april 2024, klik naar jouw training

Vandaag vinden 3 on-line trainingen plaats voor alle leden van GemeentenNL. Ben jij er ook weer bij? Dit zijn de links naar de trainingen.

De trainingen beginnen om 9.00 uur en je kunt zelf kiezen welke je volgt. Als je lid bent van GemeentenNL dan zijn er geen kosten of andere voorwaarden. Klik op de link van de training en vul het wachtwoord in dat je per e-mail van ons ontving.

Van de trainingen maken we geen opnames, omdat niet iedereen het prettig vindt om in beeld te zijn. Het zorgt ervoor dat we open met elkaar discussiëren en dat je in een veilige omgeving je vragen kunt stellen of mening kunt geven. Natuurlijk zijn de presentaties en gebruikte documenten achteraf wel beschikbaar.

Heb je aanvullende vragen, neem dan contact op via info@corporatienl.nl. Veel plezier en succes!