Kies uit deze online trainingen op 20 april 2023

Graag nodigen wij je uit voor de volgende ledenbijeenkomst van 20 april 2023  waarin we vier trainingen aanbieden. Je kunt zelf kiezen waar je bij wilt zijn. Als je lid bent van GemeentenNL dan zijn er natuurlijk geen kosten.

Datum, tijd, locatie

Donderdag 20 april 2023  van 9.00 -12.30 uur vanachter je computer, laptop of tablet.

Keuze maken en aanmelden

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Kies nu voor een van onderstaande trainingen en neem deel:

Toegangscode

De trainingen vinden plaats via Zoom en bij aanmelding vraagt het systeem om een toegangscode. Die tref je in de e-mail die je van ons ontvangt.

Meer inhoudelijke informatie over de trainingen tref je op de trainingspagina’s. We hopen dat je er ook weer bij kunt zijn. Dan zien we elkaar op donderdag 20 april bij een van de trainingen.

Waarom deze trainingen

Samen met onze leden en commissies ontwikkelen we bij GemeentenNL trainingen, events, boeken en onderzoeken die helpen om onze gezamenlijke missie te bereiken: ‘een thuis voor iedereen in 2030’. Een doel dat ooit utopisch leek, komt nu heel dichtbij. Deze trainingen stellen jou in staat om, met elkaar, dit grootse maatschappelijke doel te bereiken.

Alleen voor leden

De trainingen zijn alleen toegankelijk voor leden van GemeentenNL. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk in orde en wees er voortaan ook bij.