Samenstelling Woningvoorraad

Er zijn veel ontwikkelingen en prioriteiten op de woningmarkt. Een daarvan is het aanbieden van passende en betaalbare woningen voor alle inwoners. Dat is juist nu erg belangrijk, zeker voor mensen in kwetsbare posities. Om dit te realiseren is het belangrijk dat een woningvoorraad creëren die toekomstbestendig is en past bij de vraag.

Inhoud van de training

Hoe kun je ervoor zorgen dat de woningvoorraad blijft aansluiten op de vraag? Hoe gaat de woningmarkt er in de toekomst uitzien? En hoe kun je daar nu al mee aan de slag? Hoe creëer je een woningvoorraad die kan inspelen op een onvoorspelbare toekomst? De antwoorden op deze vragen krijg je in deze training.

Wat kun je verwachten?

Een interactieve sessie, waarbij je inspiratie opdoet van experts uit de sector. Er  is ook genoeg ruimte is om je eigen praktijkvragen te bespreken en onderling van elkaar te leren.

Prijs

Alleen leden van GemeentenNL kunnen gratis aan deze training deelnemen

Volg deze online training live via je computer, laptop of mobiel

20 april 2023

TIJD ONDERWERP
09.00Actuele ontwikkelingen op de woningmarkt
09.30Vergelijking tussen sectoren
10.00Wetgeving, stakeholders, technologie en rendement
10.30Pauze
10.45Belemmeringen
11.15Herkennen van toekomstbestendig vastgoed
11.45Praktijkvoorbeelden
12.30Samenvatting, vragen en afsluiting

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor alle leden van GemeentenNL die met wonen of ruimtelijke ordening te maken hebben. Bijvoorbeeld beleidsadviseurs, managers, teamleiders, programmamanagers, coördinatoren en medewerkers die in de praktijk of beleidsmatig te maken hebben met wonen of vastgoed.

Meld je aan

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Vul je gegevens hieronder in. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden.

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.

Inschrijfformulier

• Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.