7 fundamentele stappen naar communitybuilding

Community Building vormt een belangrijke basis in het creëren van een thuis voor iedereen. Echter, in de praktijk ervaren velen het als een complex proces. Het opbouwen en onderhouden van zo’n krachtige gemeenschap vereist bewuste stappen, zowel van de bewoners als van de betrokken professionals. Ben jij nieuwsgierig naar de mogelijkheden van Community Building in wijken en buurten?

Samenwerken

Met Asset Based Community Development (ABCD) breng je mensen samen om hun buurt te veranderen. Werken vanuit ABCD is duurzaam werken aan sterke en verbonden buurtgemeenschappen. Zo geef je stapsgewijs richting aan dit proces.

Ontdek  de 7 fundamentele stappen voor succesvolle Community Building, opgesteld door een van onze sprekers van het aankomende event ‘Ontwikkelen & Bouwen van Community’s’.