Zo ziet Wonen en Zorg er in 2030 uit volgens Massi Mohammadi

Wij zijn verheugd Massi Mohammad te mogen verwelkomen op het volgende ledenevent met als thema Wonen en Zorg voor Iedereen op dinsdagochtend 10 oktober in de Kas in Woerden. Mohammadi is Lector Architecture in Heath HAN.

Massi Mohammadi stapt direct van het nu naar de toekomst in 2030. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat woonomgevingen aansluiten op wat mensen willen, kunnen en nodig hebben? Niet alleen voor zorgbehoevenden, maar voor iedereen. Masi laat zien hoe dat kan.

Technologie en slimme, duurzame, bouwkundige ontwerpen kunnen enorm bijdragen aan woongenot. Wat willen mensen en wat stimuleert ze? Wat schrikt ze juist af als het gaat om technologie of bouwkundig ontwerp? Als je dit weet, dan weet je ook aan welke innovaties je moet werken.

Masi Mohammadi zittend

Samen met docent-onderzoekers zoekt ze slimme architectonische en technologische middelen en methoden die het voor mensen mogelijk maken langer zelfstandig en gezond te wonen. Ze wil een brug slaan tussen de sociale wetenschap en technologie. Haar team bestaat uit psychologen, economen, ontwerpers en technici. Zo kunnen ze op een systematische manier woonwensen en woongevoelens vertalen naar optimale bouwkundige ontwerpen en duurzame technologische oplossingen. Niet alleen voor zorgbehoevenden, maar voor iedereen.

Kom ook naar het event

Het event Wonen & Zorg voor Iedereen is bedoeld voor iedereen die, ondanks alle uitdagingen en drempels Wonen & Zorg in 2030 op orde wil hebben. Tijdens deze bijeenkomst ervaar je hoe andere organisaties dat doen, waar ze rekening mee houden en hoe zij samenwerken. Je praat ook mee over de oplossingen die je zelf ziet. Tegelijkertijd is het een ledenevent waar de leden van GemeentenNL elkaar ontmoeten.

Aanmelden

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Vul je gegevens hier in. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.