Verslag Event “Bouwen en ontwikkelen van community’s”

Als lid van GemeentenNL ontvang je het verslag van het event “Bouwen en ontwikkelen van community’s

Onder voorzitterschap van Maarten Vermeulen heeft op 23 mei in Kas in Woerden het ledenevent “Bouwen en ontwikkelen van community’s plaatsgevonden.

Floor Ziegler van ZieglerGautier vertelde over de kracht van gemeenschappen die hun eigen thuis en leefomgeving vormgeven. Tineke Groenewegen van Blauwhoed deelt  als ervaren projectontwikkelaar de geheimen over het navigeren van het traject van concept tot eindgebruiker en het behouden van bloeiende gemeenschappen.

Met 100 deelnemers is de bijeenkomst weer zeer geslaagd en belangrijker nog, iedereen gaat met concrete praktische aanknopingspunten naar huis. Op weg naar het ontwikkelen en bouwen van community’s.

Kennisbank

Meer foto’s, verslagen en video’s tref je als lid van GemeentenNL in de kennisbank.