Uitgebreid verslag ledenbijeenkomst “Wonen en zorg voor Iedereen in 2030”

Als lid van GemeentenNL ontvang je het uitgebreide verslag van het event.

De toenemende zorgvraag hoeft helemaal geen probleem te zijn als we er anders naar durven kijken. Bestuurlijke aanjager Hans Adriani en lector Masi Mohammadi bespraken op 10 oktober met onze leden hoe we de toenemende zorgvraag aankunnen met nieuwe concepten, technieken en ideeën. En wat blijkt? Het kan gewoon.

Met 100 deelnemers was de bijeenkomst weer zeer geslaagd en belangrijker nog, iedereen ging met concrete praktische aanknopingspunten naar huis. Op weg naar een thuis voor iedereen in 2030.

Kennisbank

Je leest het volledige en rijk geïllustreerde verslag van maar liefst 31 pagina’s in de kennisbank voor leden.

Veel leesplezier en inspiratie!