Stelling: “Er is teveel aandacht voor kwetsbaarheid”

Stelling

Het aantal kwetsbaren neemt toe en dat heeft gevolgen voor jouw werk. Want dat neemt toe en wordt complexer. Maar ook de aandacht voor het onderwerp “kwetsbaren” neemt toe. Misschien is er zelfs weleens teveel aandacht voor. Wat vind jij daarvan?

We vroegen collega-gemeenten, wetenschappers, kennisorganisaties en marktpartijen om 10 stellingen te bedenken over kwetsbare bewoners. Hun eerste stelling luidt:

Stelling 1: “Er is momenteel teveel aandacht voor kwetsbaarheid”

Reageer op deze stelling via de vragenlijst. En laat ons weten of je erbij bent op 3 oktober wanneer we met elkaar praten over deze en andere stellingen tijdens het event De Kracht van de Kwetsbare Bewoner.

Reageer op stelling 1 via de vragenlijst…