Regievoeren op samenwerkingsverbanden, maak er werk van

Ontmoet 50 woningcorporaties om mee samen te werken

Het ochtendprogramma van het ledenevent Kwetsbaren uit de Crisis geeft je inzicht in het belang van regievoering op samenwerkingen. Tevens leer je dat de manier waarop je regie voert bepalend is voor het succes ten behoeve van de bestaanszekerheid van kwetsbare mensen. In de middag gaan we verder.

Workshop werk maken van regievoeren

Partijen de zich inzetten om de maatschappelijke achterstand aan te pakken, zijn gebaat bij een procesmatige manier van regievoeren. In deze workshop maak je kennis met een nieuwe visie en een methode die je helpen complexe interne of externe samenwerkingsverbanden te verkennen, in te richten en duurzaam te ontwikkelen. Tijdens het event Kwetsbaren uit de Crisis op 12 oktober verzorgt Mirjam van Drimmelen eenmalig een workshop waarin zij laat zien hoe je echt werk maakt van het regievoeren op samenwerkingsverbanden om kwetsbaren te helpen.

Aanmelden gratis voor leden

Mirjam van Drimmelen is oprichter van Sterke Schakels en auteur van Het geheim achter succesvolle samenwerkingsverbanden. Haar workshop tijdens het event Kwetsbaren uit de Crisis op 12 oktober heeft als titel “Werk maken van het regievoeren op samenwerkingsverbanden” Als lid van GemeentenNL kun je je gratis aanmelden voor het hele event of alleen voor de workshop. Nog-niet-leden betalen een eenmalige toegangsfee.

Kwetsbaren uit de crisis
Event Kwetsbaren uit de crisis op 12 oktober 2021