Prof. dr. Jochen O. Mierau over het cruciale werk met kwetsbaren

Prof. dr. Jochen O. Mierau over werken met kwetsbaren

Prof. dr. Jochen O. Mierau, Hoogleraar Economie van de Volksgezondheid (RUG-FEB) en Wetenschappelijk Directeur van Aletta Jacobs School of Public Health weet het als geen ander. Het werk met kwetsbaren is juist nu crucialer dan ooit te voren.

Impact

We zijn dan ook verheugd dat de vooraanstaande hoogleraar onze uitnodiging heeft aanvaard voor een bijdrage tijdens het volgende ledenevent van GemeentenNL op 12 oktober. Prof. Mierau bespreekt onder meer welke belangrijke factoren van grote impact zijn op de meest kwetsbaren in onze samenleving. Hij geeft je inzicht in hoe je als professional kwetsbare groepen nu en in de toekomst beter kunt beschermen en ondersteunen.

Event kwetsbaren uit de crisis

Het ledenevent Kwetsbaren uit de Crisis is er om jou als professional en jouw organisatie voor te bereiden op de toekomst. Om je inzicht te geven in de impact van de huidige crisis op jouw werk, welke toename van kwetsbaren jij kunt verwachten en hoe jouw werk verandert. Ervaren professionals brengen je in de juiste positie om de grote gevolgen op te vangen en desastreuze klappen te voorkomen. We bieden jou de tools om voorbereid te zijn op de veranderende samenleving en we geven de handvatten om nieuwe groepen kwetsbaren optimaal te helpen.

Aanmelden gratis voor leden

Voor leden van GemeentenNL is het event gratis bij te wonen. Nog-niet-leden betalen een eenmalige toegangsfee. Aanmelden kan via de eventpagina.