Ontmoet 50 woningcorporaties om mee samen te werken

Tijdens het Event De Kracht van de Kwetsbare Burger zijn ook deelnemers van maar liefst 50 woningcorporaties aanwezig. Zij zijn op zoek naar meer samenwerking en naar kennis over bewezen aanpakken. Het event is daarmee de belangrijkste gezamenlijke bijeenkomst van gemeenten en woningcorporaties van dit jaar. Ben jij er ook bij om jouw kennis te delen en nieuwe kennis op te halen?

Samenwerken moet je leren

Tijdens het event De Kracht van de Kwetsbare Burger leer je tijdens diverse workshops van experts uit het veld waarom de samenwerking tussen gemeente, woningcorporatie en zorg de sleutel tot succes is. Ook leer je hoe je dit concreet aanpakt. De workshopleiders geven jou de belangrijkste handvatten mee die je kunt gebruiken in je eigen praktijk. De focus ligt op het uitwisselen van ervaringen en het verkrijgen van inzicht. Hier kun je ook al je ‘hoe’-vragen stellen aan de kennis- en innovatiepartners.

Ben je erbij?

We zijn benieuwd hoe jij op dit moment de samenwerking binnen en buiten je organisatie ervaart. Loop je weleens tegen bottlenecks aan, werken de gemaakte afspraken naar je zin, is het onderlinge proces op orde? Deel ook jouw ervaring met andere gemeenten en corporaties tijdens de workshops op het derde event van GemeentenNL in 2019. Aanmelden kan nog via de aanmeldpagina van het event.

Meer Info & Aanmelden Event