Leer hoe je beter regievoert op samenwerkingsverbanden

Samenlevingsopbouw met kwetsbaren niet eenvoudig

Het belang van regievoering op samenwerkingen is onmiskenbaar groot. Zeker waar het gaat om de regievoering voor kwetsbaren. De manier waarop je regie voert is immers bepalend voor het succes ten behoeve van de bestaanszekerheid van kwetsbare mensen. Partijen de zich inzetten om de maatschappelijke achterstand aan te pakken zijn gebaat bij een procesmatige manier van regievoeren.

Workshop

Tijdens het event Kwetsbaren uit de Crisis op 12 oktober verzorgt Mirjam van Drimmelen een workshop waarin zij je kennis laat maken met een nieuwe visie en een methode die je helpen complexe interne of externe samenwerkingsverbanden te verkennen, in te richten en duurzaam te ontwikkelen. Mirjam is oprichter van Sterke Schakels en auteur van het alom geprezen boek Het geheim achter succesvolle samenwerkingsverbanden.

Aanmelden is gratis voor leden

De workshop vindt plaats tijdens het event Kwetsbaren uit de Crisis op 12 oktober en heeft als titel “Werk maken van het regievoeren op samenwerkingsverbanden.” Als lid van GemeentenNL kun je je gratis aanmelden voor het hele event of alleen voor de workshop. Nog-niet-leden betalen een eenmalige toegangsfee.

Kwetsbaren uit de crisis
Het event Kwetsbaren uit de Crisis vindt plaats op 12 oktober