Ledenevent 13 oktober 2022: Een thuis voor iedereen

Een thuis voor iedereen

Deze week vindt het ledenevent van GemeentenNL plaats. Op donderdagochtend 13 oktober zijn we welkom in het Krachtstation in Utrecht. Onder leiding van dagvoorzitter Fadime Örgu luisteren we naar verhalen over wonen van prof. dr. ir. Marja Elsinga en visionair des vaderlands Adjiedj Bakas om vervolgens in gesprek te gaan met vertegenwoordigers van gemeenten, woningcorporaties, ontwikkelaars, bouwers, adviseurs en kennisinstituten. Je kunt je nog aanmelden.

Het doel

Het hebben van een huis is niet vanzelfsprekend voor iedereen. Laat staan een veilig en stabiel thuis waar je je kunt ontplooien. Het tekort aan woningen loopt steeds verder op. Toch hebben we allemaal recht op een thuis. De vraag is alleen hoe we dit voor iedereen kunnen realiseren, ook voor diegenen die daar hulp bij nodig hebben. Welke mensen, middelen en samenwerkingen hebben we nodig? Na afloop van het ledenevent weet je het.

Programma en aanmelden

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Bekijk het volledige programma en meld je aan.

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk in orde en wees er voortaan ook bij.