Kom naar de online training: Sleutel tot woongeluk

Bekijk op 18 april de online training “sleutel tot woongeluk”. Woongeluk gaat over veilig, stabiel en zorgeloos wonen. Dat is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Maar volgens de experts is er een vaste sleutel om woongeluk te realiseren. Open de deur naar meer woongeluk met deze online training. Het volledige programma tref je hier aan.

Wat kun je verwachten?

Het wordt een interactieve sessie waar we dilemma’s en moeilijke situaties rondom wonen in wijken en die van bewoners bespreken. Aan de hand van de theorie en de methode leer je van de experts in woongeluk hoe het in de dagelijkse praktijk anders of beter kan.

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor managers, teamleiders, coördinatoren en medewerkers die in de praktijk of beleidsmatig te maken hebben met wonen, wijken, leefbaarheid en inwoners. Denk hierbij aan adviseurs, wijkteam managers, vastgoed manager, medewerkers sociaal domein, klantconsulenten, wijkcoordinator, leefbaarheidsconsulent, woonconsulent.

Meld je aan

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Vul je gegevens hier in. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden.

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.