Hoe klantgericht is jouw gemeente? Doe de test!

Hoe klantgericht is jouw gemeente

Of de klant bij jouw gemeente voorop, centraal of in het middelpunt staat, het draait erom dat de beleving van de klant bovenaan het prioriteitenlijstje komt. Sta je er weleens bij stil of dat binnen jouw organisatie het geval is? Het is tijd voor de klant-centraal-scan waaraan dit jaar tal van gemeenten aan deelnemen. Waar staat jouw gemeente? Doe de test.

Reis naar klantgerichtheid

Hoe klantgericht is jouw gemeente op dít moment? Door het beantwoorden van de vragen van onze klantstrategie-test, krijg je snel een beeld van hoe ver jouw organisatie al is. De test duurt maximaal 5 minuten. Vul de test in en ontvang de uitslag!

Verbeterpunten op presenteerblaadje

Kom je ook naar het Woonevent? Dan helpen onze experts  je om de theorie in de praktijk toe te passen. Op basis van je score in de test ontvang je namelijk tips wat je het beste kunt doen in de huidige situatie en een overzicht van wat ervoor nodig is om verder vooruit te komen. Na het maken van deze test krijg je dus als deelnemer tijdens het Woonevent op een serveerblaadje waar je nog aan moet werken en waar de groeimogelijkheden liggen.

Wij de hebben de test hier voor je klaargezet. Doe er je voordeel mee!

Iedere deelnemer aan de parallelsessie vertrekt met een heldere visie en een to-do-list voor de eigen organisatie. Heb jij jouw ticket voor het Woonevent al bemachtigd?

Over Sascha Magendans

Sascha is marketingstrateeg van GemeentenNL.

Bekijk alle berichten van Sascha Magendans →