Hans Adriani bespreekt de uitdagingen in Wonen en Zorg

Wij zijn verheugd Hans Adriani, bestuurlijke aanjager Wonen Welzijn Zorg voor ouderen, te mogen verwelkomen op het volgende ledenevent Wonen en Zorg op dinsdagochtend 10 oktober in Woerden. Adriani is Statenlid en was eerder de eerste voorzitter van de Taskforce Wonen en Zorg

In de eerste sessie van het ochtendprogramma vertelt Hans Adriani over belangrijke ontwikkelingen die we positief kunnen inzetten om wonen & zorg voor iedereen mogelijk te maken. En over de uitdagingen die we moeten oppakken.

Aanjager

Als bestuurlijk aanjager Wonen Welzijn Zorg voor ouderen helpt Hans Adriani met een team de woonzorg-opgave te realiseren. Zijn team bestaat uit adviseurs en ambassadeurs uit provincies, gemeenten, corporaties en beleggers, zorginstellingen en zorgkantoren en particuliere initiatiefnemers. De Woonzorg-opgave houdt in het realiseren van 290.000 nieuwe Woonzorg-woningen tot 2031, die bijdragen aan zo lang mogelijk zelfstandig wonen in een zorgzame samenleving met liefdevolle zorg waar dat nodig is.

Kom ook naar het event

Het event Wonen & Zorg voor Iedereen is bedoeld voor iedereen die, ondanks alle uitdagingen en drempels Wonen & Zorg in 2030 op orde wil hebben. Tijdens deze bijeenkomst ervaar je hoe andere organisaties dat doen, waar ze rekening mee houden en hoe zij samenwerken. Je praat ook mee over de oplossingen die je zelf ziet. Tegelijkertijd is het een ledenevent waar de leden van GemeentenNL elkaar ontmoeten.

Aanmelden

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen aan de bijeenkomst . Meld je aan op de eventpagina. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.