Event Wonen & Zorg voor iedereen: programma, sprekers en deelnemers

Tijdens het event Wonen & Zorg voor iedereen van 10 oktober, in de Kas in Woerden ervaar je hoe steeds meer organisaties, ondanks alle uitdagingen en drempels, het lukt om de toekomstige Wonen en Zorg prima te realiseren. Je praat mee over de oplossingen die je zelf ziet. Want wat is ervoor nodig om Wonen & Zorg voor iedereen in 2030 op orde te hebben?

Als dagvoorzitter zal Fadime Örgu, lid van de commissie Wonen, optreden.

Ontwikkelingen & uitdagingen

De eerste spreker is Hans Adriani, bestuurlijk aanjager wonen welzijn zorg voor ouderen. Hij zal spreken over belangrijke ontwikkelingen die we positief kunnen inzetten om wonen & zorg voor iedereen mogelijk te maken. En de uitdagingen die we moeten oppakken.

Visie & Oplossing – het nieuwe wonen & zorg voor iedereen

De tweede spreker is Masi Mohammadi (Lector Architecture in Health HAN). Massi brengt ons naar de toekomst in 2030. Hoe kunnen ervoor zorgen dat woonomgevingen aansluiten op wat mensen willen, kunnen en nodig hebben? Niet alleen voor zorgbehoevenden, maar voor iedereen.

Superbrainstorm

Wij zijn benieuwd naar jouw input. Met elkaar bedenken we de oplossingen.

Deelnemers

Inmiddels hebben meer dan 100 deelnemers van corporaties, vastgoed, gemeenten, zorg en verzekeraars zich aangemeld voor dit event. Wees er snel bij want vol is vol..

Aanmelden

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Ga naar de eventpagina en vul je gegevens in, als lid zijn er geen kosten of andere voorwaarden.

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk in orde en wees er voortaan ook bij.