Doe mee aan de discussie over de Jeugdzorg bij gemeenten

event samen slim in het sociaal domein

Hoe maak je de juiste keuzes, terwijl je tegelijkertijd te maken hebt met wet- en regelgeving, tekorten op de begroting en te weinig tijd voor de uitvoering van je kerntaken? Wij zijn benieuwd naar de meningen van diverse gemeenten. Doe jij mee?

Waarom mee doen?

BDO heeft voor jou een aantal stellingen opgesteld en we horen graag jouw mening. De resultaten bespreken we op 11 april tijdens het event ‘Samen slim in het sociaal domein‘. Dit event gaat over het verbeteren van de prestaties van jouw gemeente op het gebied van Jeugdzorg. Je kan ook een eigen stelling indienen om voor te leggen aan het panel!

EXTRA: voor iedereen die reageert op de stellingen

1. Ontvang gratis de resultaten
  2. Maak kans op 1 van de 5 toegangskaarten (t.w.v. € 425,-) voor het Sociaal Domein Event

Het discussiepanel

Op het event gaan experts uit het vakgebied samen met de zaal de discussie aan over de stellingen. Dit vindt plaats om 15.15 uur in het programma. Het panel bestaat uit: Katherine Diaz (The Midfield), Hans Spigt (Jeugdzorg Nederland), Toke Tom (gemeente Utrecht) en Anton Revenboer (BDO).

Wil je jouw mening laten horen? Bekijk dan snel de stellingen.

Over Sascha Magendans

Sascha is marketingstrateeg van GemeentenNL.

Bekijk alle berichten van Sascha Magendans →