Divers & inclusief is dansen zonder klompen (audio)

Een samenleving is er voor iedereen en niet alleen voor de witte man of vrouw die zichzelf wel weet te redden. Tot steeds meer organisaties dringt het besef door dat we elkaar allemaal nodig hebben, ook de groepen die niet het standaard plaatje van de Nederlander op klompen vertegenwoordigen. “Diversiteit is iedereen uitnodigen voor je feest, inclusiviteit is iemand daadwerkelijk ten dans vragen,” noemen de experts dat. En wat blijkt? Het levert ook nogeens veel op.

Radio interview

Voor de omroepen in Zuid-Holland geeft Tino Meijn, directeur van GemeentenNL, regelmatig een interview over zaken die gemeenten, inwoners en de samenleving bezighouden. Betrokken met een vleugje humor. Luister hieronder naar het interview.