Bij dit event staan mens en maatschappij centraal

Tijdens het derde kwartaalevent van 2023 staan de Mens & Maatschappij centraal. Want wat kunnen we als maatschappij doen om te voorkomen dat mensen problemen krijgen en juist een veilige en stabiele thuis krijgen? We gaan in gesprek met corporaties, gemeenten, bouwers, bewoners, kennisorganisaties en stakeholders.

Doel

Het doel van GemeentenNL is te zorgen voor een thuis voor iedereen in 2030. Ook voor al diegenen die daar hulp bij nodig hebben. En dat aantal neemt toe, terwijl ondertussen de huisvestingsmogelijkheden afnemen. Er zit een gat tussen mogelijkheden en wensen.

Betekent dit dat we maar moeten accepteren dat er geen veilig en stabiel thuis mogelijk is voor sommigen? Zeker niet, want we zijn het als maatschappij en als mens aan elkaar verschuldigd.

Event: veilige & stabiele huisvesting

Tijdens het event Veilige & stabiele huisvesting op donderdag 7 september 2023 bespreken we de mogelijkheden wat er allemaal wél kan. We zoeken naar antwoorden op de centrale huisvestingsvraag: Wat kunnen we doen om te zorgen voor een veilige en stabiele huisvesting?

Programma en aanmelden

Klik naar het volledige programma en meld je aan.

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk in orde en wees er voortaan ook bij.