Alle presentaties van het event De Kracht van Kwetsbaarheid in de Kennisbank

Kracht van Kwetsbaarheid

Als lid van GemeentenNL heb je toegang tot de kennisbank met belangrijke kennis en contacten. Je treft er onderzoeken, presentaties, documenten, video’s en e-books over de onderwerpen waar jij in je werk mee te maken hebt. Nieuw in de kennisbank zijn de presentaties van het event op donderdag 3 oktober 2019.

De presentaties

Voor een volle zaal presenteerden experts uit en rond de sector de belangrijkste trends, ontwikkelingen en kansen. Want kwetsbare doelgroepen hoeven geen probleem te zijn, het biedt een kans. Je treft in de presentaties bijdragen van onder meer:

Prof. Dr. Tineke A. Abma (Amsterdam UMC) – Versterkende participatie vraagt moed
MonicaStouten-Hanekamp (Hogeschool Viaa) – Laagdrempelige buurtprojecten voor kwetsbare bewoners
Rein Swart (Accolade) – De straat is de maat

Ook alle presentaties bekijken?

Naar de kennisbank

Het hele onderzoek en alle resultaten kun je nalezen de in de kennisbank. Als lid ontvang je automatisch bericht per e-mail over nieuwe onderzoeken, documenten en video’s in de kennisbank. Nog geen lid? Sluit je dan ook aan en krijg direct toegang tot de kennisbank maar ook tot alle events, trainingen en werkgroepen van GemeentenNL.