Visionair Adjiedj Bakas bij event Een Thuis voor Iedereen

Voor het volgende ledenevent op 13 oktober hebben we een grote naam weten te strikken. Adjiedj Bakas is de visionair des vaderlands en hij zal de vraag beantwoorden hoe we een (nieuwe) beweging in gang kunnen zetten om een thuis voor iedereen te realiseren. Wat is daarvoor nu en in de toekomst nodig?

Over Bakas

Adjiedj Bakas (1963) staat bekend als de Visionair des Vaderlands, een eretitel die hem vanuit de landelijke journalistiek is toegedicht. Hij is een van de meestgevraagde sprekers in binnen- en buitenland. Van zijn boeken werden meer dan 1 miljoen exemplaren verkocht. Volgens Nederlandse regeringsleiders heeft Bakas niet alleen een positieve boodschap, maar is hij ook zeer inspirerend.

De centrale vraag

Tijdens het ledenevent op 13 oktober zoeken we in het Krachtstation te Utrecht samen naar antwoorden op de vraag hoe we voor 2030 een stabiel en veilig thuis voor iedereen realiseren, ook voor degenen die daar hulp bij nodig hebben. Wat is daarvoor nodig op het gebied van mensen, middelen en samenwerking?

Voor wie

Het event is bedoeld voor iedereen die een bijdrage kan en wil leveren aan de opgave om een thuis te bieden voor iedereen. Dat zijn gemeenten maar net zo goed woningcorporaties, ontwikkelaars, bouwers, adviseurs, kennisinstituten en vastgoedbedrijven. Het is een ledenevent waar de leden van GemeentenNL elkaar ontmoeten.

Deelnemers zijn onder meer werkzaam bij Gemeente Almere, Gemeente Bunnik, Eigen Haard, Woonbond, Woonkwartier Zevenbergen, OFW Dronten, Kences Studentenhuisvesting, Vidomes Delft, Platform 31, Taskforce Wonen en Zorg, Poort6 Gorinchem, Thuisvester Oosterhout, Dutch Green Building Council, Wb Velsen, Triada Heerde, Alwel Breda, Gemeente Gooise Meren, Nevap, Intermaris Hoorn, AM Ontwikkeling, SVWN, Kenniscentrum Sociaal Domein, Latei, Pré Wonen en meer.

Maximaal 50 plekken

Dit event vindt plaats in Utrecht, dus midden in het land. We houden rekening met eventuele veiligheidsmaatregelen in verband met ieders gezondheid. Voor dit ledenevent zijn daarom maximaal 50 plekken beschikbaar.

Aanmelden

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk in orde en wees er voortaan ook bij.