Vanaf 9 maart verplicht Biobased Bouwen

Op ons event “Ontwikkelen & Bouwen van een thuis” op 9 maart 2023 spreekt Jan Willem van de Groep, kwartiermaker Biobased Bouwen. Hij vertelt je alles over de toekomst van bouwen dat vanuit zijn visie Biobased zal zijn. Na het event ga je er concreet mee aan de slag. Want dat is je plicht als je wilt zorgen voor een thuis voor iedereen in 2030.

Visie

Jan Willem van de Groep stapt van het nu naar de toekomst van 2030. Hoe stellen we een (nieuwe) beweging in gang om een thuis voor iedereen te ontwikkelen en te realiseren.

Wie is Jan Willem van de Groep

Na zeven jaar in de bouw- en zeven in de woningcorporatiesector te hebben gewerkt was Jan Willem van 2010 tot 2016 verbonden aan het programma Energiesprong. Een rijksoverheidsprogramma dat werkte aan het  verduurzamingsvraagstuk van de gebouwde omgeving. Hij richtte zich daarbij op het versnellen van innovaties in de bouw- en woningcorporatiesector. Jan Willem is ondermeer bedenker en initiator van de Stroomversnelling. Een initiatief waarbij de bouw- en corporatiesector door middel van innovatie en industrialisatie (goedkoper, beter, duurzamer) woningen renoveren. Jan Willem is één van de oprichters van Factory Zero. Een snelgroeiend bedrijf dat industrieel energiemodules produceert voor zeer energiezuinige woningen.

Direct aanmelden

Bekijk het volledige programma op de eventpagina en meld je aan. Als lid van CorporatieNL kun je gratis deelnemen. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk in orde en wees er voortaan ook bij.