Doe mee aan het onderzoek Wonen, Werken & Digitaliseren

Onderzoek Wonen, Werken en Digitaliseren

Als lid van GemeentenNL vragen we je om mee te doen aan het periodieke onderzoek naar de staat van ons wonen, werken en digitaliseren. Het is belangrijk dat jij ook meedoet, want hiermee bepaal je waarmee GemeentenNL zich de komende jaren zal inzetten voor jou en voor alle andere leden.

Hoe fijn is het wonen in jouw gemeente, maken we met ons werk voldoende verschil en leidt de opkomst van digitale middelen tot ander werk? Dit zijn het soort vragen dat je tegenkomt.

Van het onderzoek maken we een mooi rapport dat je als lid ontvangt. En je kunt erbij zijn als we de resultaten en de te nemen acties bespreken tijdens onze volgende bijeenkomsten.

Ga daarom nu naar direct naar de vragen van het onderzoek

Naar de vragen