Deelnemerslijst event Ontwikkelen & Bouwen van een thuis

het groene paviljoen

Tijdens het volgende ledenevent op 9 maart 2023 staan het vastgoed en wonen centraal. Want daarmee realiseren we een veilige en stabiele thuisomgeving voor iedereen. Wat hebben we daar eigenlijk allemaal voor nodig en welke samenwerkingen horen daarbij? We gaan samen in gesprek met gemeenten, woningcorporaties, bouwers, bewoners, kennisorganisaties en stakeholders.

Doel

Het doel van GemeentenNL is te zorgen voor een thuis voor iedereen in 2030. Ook voor al diegenen die daar hulp bij nodig hebben. Ondertussen loopt het woningtekort op, is er een tekort aan locaties, schieten prijzen omhoog en is er een personeelstekort. Dan maar geen thuis? Dat is geen optie, want we zijn het als maatschappij en als mens aan elkaar verschuldigd. Tijdens dit event verkennen we de mogelijkheden hoe het wél kan, want het is tijd om samen in actie te komen.

Doelgroep

Leden, marktpartijen, bewoners, wetenschap en stakeholders zijn erbij. Samen denken en werken zij mee aan wat ervoor nodig is om een thuis voor iedereen in 2030 te realiseren.

Sprekers en programma

Prof. dr. ir. Anke van Hal (Nyenrode Business Universiteit)
Jan Willem van de Groep (Kwartiermaker Biobased Bouw

Het volledige programma vind je hier.

Deelnemers

Er is een evenredige verdeling van diverse organisaties aanwezig, zo kunnen we verschillende perspectieven bespreken en met elkaar nieuwe mogelijkheden verkennen.

Deelnemers vanuit de volgende organisaties zijn er daarom in ieder geval bij: Gemeente Amsterdam, Thuisvester, Gemeente Rotterdam, Oost Flevoland Woondiensten, Gemeente Eemland, Hagemans, Netwerk Groene Groeiers, Gemeente Laren, Dura Vermeer, Gemeente Leusden, VB Groep, Stienstra Asset, Gemeente Baarn, Rijswijk Wonen, Van Wijnen, Praeter, Hurks, De Realisatie, Hogeschool Inholland, KWH, BAR-organisatie (gemeenten Barendrecht, Albrandswaard, Ridderkerk), Gemeente Gooise Meren, Gemeente Amersfoort, DGBC, TU Delft, Rabobank, Onder de Pannen, AM, de Alliantie, Rochdale, Gemeente Almere.

Aanmelden voor dit event

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Meldt je aan op de eventpagina. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden.

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk in orde en wees er voortaan ook bij.