Word proeflid van GemeentenNL

Foto's digital event GemeentenNL

Als lid van GemeentenNL ben je met jouw collega’s voortaan gratis welkom bij alle events, trainingen, werkgroepen en bijeenkomsten. En je kunt elke dag de kennisbank raadplegen. Word Proeflid en ervaar het zelf.

Proeflidmaatschap aanvragen

Blijf bij op het gebied van:

• de datagestuurde gemeente
  • kwetsbare burgers
  • jeugdzorg
  • sociaal domein ontwikkelingen
  • klimaatbestendigheid
  • energietransitie
  • omgevingswet
  • management en beleid

Kortom, als lid van GemeentenNL kun je altijd meepraten over de belangrijkste ontwikkelingen. En je ontmoet ook nogeens gemeentelijke collega’s uit het hele land net zoals wetenschappers, adviseurs, kennisexperts, marktpartijen en vertegenwoordigers van andere overheden.

De 3 voordelen

Goedkoper, zekerder en altijd toegang. Dat zijn de voordelen van een lidmaatschap van GemeentenNL. We organiseren elk kwartaal 1 event, elke maand 1 training, elke week 1 nieuwsbrief en elke dag 1 expertartikel. Als lid heb je het recht om erbij te zijn wanneer dat jou schikt. En je hoeft intern geen toestemming te vragen, want als lid ben je voortaan gratis welkom.

De 3 voordelen op een rij:

1. goedkoper dan een los ticket
  2. zeker van een plek bij elk event en training