Word nu lid van GemeentenNL

Als lid van GemeentenNL ben je met jouw collega’s voortaan gratis welkom bij alle events, trainingen, werkgroepen en bijeenkomsten. En je kunt elke dag de kennisbank raadplegen. Word lid en ervaar het zelf.

De 3 voordelen

Goedkoper, zekerder en altijd toegang. Dat zijn de voordelen van een lidmaatschap van GemeentenNL. We organiseren events, werkgroepen, trainingen en we houden je op de hoogte via de nieuwsbrief en website met artikelen van experts en collega’s. Als lid heb je het recht om erbij te zijn wanneer jou dat schikt. En je hoeft intern geen toestemming meer te vragen, want als lid ben je altijd gratis welkom.

De 3 voordelen op een rij:

1. goedkoper dan een los ticket
  2. zeker van een plek bij elk event en training
  3. toegang tot belangrijke kennis en contacten

Ook lid worden? Bezoek dan nu direct de lidmaatschapspagina.

Naar de lidmaatschapspagina

Wat doen we?

Om een indruk te geven van wat je bij GemeentenNL kunt doen hebben we de events en trainingen op een rijtje gezet. Naast events, trainingen, kennisbank en werkgroepen zijn er ook regelmatig initiatieven vanuit andere leden waarbij je een rol kunt spelen. En natuurlijk horen daar ook interviews, publicaties en onderzoeken op jouw vakgebied bij.

Wie zijn er nog meer lid?

Steeds meer gemeenten, kennisorganisaties, adviseurs en marktpartijen zijn lid van GemeentenNL. Zo zijn de afgelopen periode ook de gemeenten Rotterdam, Amersfoort, Bernheze, Hilversum, Schagen, Alphen aan den Rijn, Rijssen-Holten, Maasdriel, Weesp, Krimpenerwaard, De Fryske Marren, Eindhoven, Noordwijk, Zaanstad, Maastricht, Papendrecht en Oldambt lid geworden. En kennispartners zoals Antea Group, BDO, Vrije Universiteit, Hogeschool Viaa. Platform 31, Universiteit Leiden, The Midfield leveren inhoudelijke bijdragen. Wil je er voortaan zelf ook bijhoren? Ga dan nu naar de lidmaatschapspagina.

Naar de lidmaatschapspagina