Toegangscontrole in je persoonlijke domein

Leader Intratone

Veiligheid is een steeds groter thema bij elke gemeente. En die veiligheid begint letterlijk aan de voordeur. Daarom heeft jouw gemeente al diverse maatregelen genomen om ongewenste bezoekers of gedrag vroegtijdig te signaleren. Daar is nu een nieuwe manier voor bedacht en GemeentenNL vroeg de experts van Intratone om uit te leggen hoe dat werkt.

Virtuele workshop

Toegangscontrole kan bestaan uit het monitoren van de mensen die het gebouw binnenkomen en verlaten. Het kan ook betrekking hebben over hoe je het beheer uit kan voeren met beschikbare tools. Intratone heeft hiervoor een aantal slimme oplossingen bedacht. Tijdens de Week van Databedrevenheid verzorgen de experts van Intratone een online workshop en tonen ze de nieuwe mogelijkheden die jij krijgt om veiliger en gecontroleerder te werken. Na deze workshop weet je dan ook waar een goed toegangsbeheer aan moet voldoen en welke tools je hiervoor kan toepassen.

Intratone