Thuisbasis GemeentenNL wordt Gooiland

gemeentennl - gooiland - samenwerkinggemeentennl - gooiland - samenwerking

Na veel mooie events en trainingen op verschillende locaties, is het tijd voor een vaste locatie voor de leden en kennispartners van GemeentenNL. Een thuisbasis waar we elkaar ontmoeten, kennis delen en inspiratie opdoen.

Middenin het land: Gooiland

Het Hilversumse Gooiland voelde direct als de juiste locatie. Een plek waar we ons thuis voelen in de sfeervolle ruimtes. Niet te massaal, maar meer dan genoeg ruimte voor alle leden. De warme sfeer wordt versterkt door unieke details, zoals mooie wandfoto’s, retro radio’s en televisies. Een moderne inrichting, van alle gemakken voorzien, maar vooral die fijne huiselijke sfeer.

Centrale ligging

Een goede bereikbaarheid vinden wij belangrijk. Gooiland bevindt zich dan ook middenin het land en vlakbij het openbaar vervoer. Daarom kun jij voortaan alle bijeenkomsten veel makkelijker bezoeken.

Sandra Frenaij, Event Manager bij GemeentenNL: “Voor onze events en trainingen waren we op zoek naar een vaste thuisbasis. Een mooie locatie van alle gemakken voorzien, maar vooral met een fijne huiselijke sfeer. Gooiland voelde direct als de juiste locatie. Een plek waar onze leden zich thuis zullen voelen. Bovendien is Gooiland goed bereikbaar door de centrale ligging middenin het land. Wij kijken ernaar uit om veel mooie events en trainingen te organiseren in onze vaste thuislocatie Gooiland!”

Philip Lamers, eigenaar evenementenlocatie Gooiland: “Als evenementenlocatie in het hart van Hilversum dragen wij de publieke sector een warm hart toe. Daarom zijn wij er trots op dat GemeentenNL voor haar leden Gooiland heeft uitgekozen. Van harte welkom!”

Nieuwsgierig? Bekijk de gehele locatie hier. Wat vind jij van jouw vaste locatie? Ik ben benieuwd! Stuur mij een een bericht via redactie@gemeentenl.nl