Op 9 maart 2023 ontwikkel en bouw jij een thuis

Tijdens het volgende kwartaalevent voor leden van GemeentenNL staat het vastgoed centraal. Want daarmee realiseren we een veilige en stabiele thuisomgeving voor iedereen. Wat hebben we daar eigenlijk allemaal voor nodig en welke samenwerkingen horen daarbij? We gaan in gesprek met corporaties, gemeenten, bouwers, bewoners, kennisorganisaties en stakeholders. En we horen alles over de nieuwste trends waar we op in kunnen spelen. Aan de slag, wees erbij.

Doel

Het doel van GemeentenNL is te zorgen voor een thuis voor iedereen in 2030. Ook voor al diegenen die daar hulp bij nodig hebben. Ondertussen loopt het woningtekort op, is er een tekort aan locaties, schieten prijzen omhoog en is er een personeelstekort. Dan maar geen thuis? Dat is geen optie, want we zijn het als maatschappij en als mens aan elkaar verschuldigd. Tijdens dit event verkennen we de mogelijkheden hoe het wél kan, want het is tijd om samen in actie te komen.

Thema

Met dit event zoeken we naar antwoorden op de centrale vastgoedvraag: Hoe realiseren we een veilige en stabiele thuisomgeving voor iedereen? Wat is daarvoor nodig op het gebied van vastgoed, ontwikkeling, bouw, regels, visie?

Onderwerpen die aan de orde komen hebben te maken met ontwikkelingen en visie. Tussen de onderwerpen door gaan we in gesprek met de andere deelnemers. Als afsluiting komen de onderdelen ontwikkeling, praktijk en toekomst samen. Waar kunnen we de handen schudden en waar is werk aan de winkel?

Datum

Het event vindt plaats op 9 maart 2023 van 9.00 – 12.00 uur in het midden van het land. Na afloop staat er een lunch voor je klaar.

Maximaal 50 plekken

Dit event vindt plaats in het midden van het land. We houden rekening met eventuele veiligheidsmaatregelen in verband met ieders gezondheid. Voor dit ledenevent zijn maximaal 50 plekken beschikbaar.

Programma en aanmelden

Klik naar het volledige programma en meld je aan.