Nieuwe leden: 550 Groene Groeiers helpen bij duurzame doelen

We mogen bij GemeentenNL alweer een nieuwe organisatie als lid verwelkomen. Want ook alle 550 ondernemers die zijn aangesloten bij het netwerk van Groene Groeiers horen er voortaan bij. De organisatie sluit daarmee aan bij een groeiend aantal corporaties, kennisinstellingen en marktpartijen dat meehelpt aan het realiseren van de doelstelling een thuis voor iedereen in 2030.

Groene Groeiers

Het netwerk Groene Groeiers van werkgeversverenigingen VNO-NCW en MKB Nederland bestaat uit ondernemers die investeren in de ontwikkeling van een circulaire economie, energietransitie en natuurlijk kapitaal. Bijna 550 marktpartijen zijn groene groeier omdat:

• zij ambities rondom circulaire economie, energietransitie en biodiversiteit in de praktijk brengen,
  • succesvolle praktijkvoorbeelden met andere organisaties willen delen,
  • zij voor een groenere samenleving willen samenwerken met organisaties in andere sectoren

Hulp vanuit de markt

GemeentenNL is blij met de aanmelding van de Groene Groeiers. De duurzame ambities van corporaties zijn groot.  Een van de voorwaarden om de ambities te realiseren is samenwerking met innovatieve marktpartijen die kunnen leveren wat corporaties nodig hebben. Juist die marktpartijen zijn bij de Groene Groeiers te vinden.

Mer informatie over de Groene Groeiers vind je op haar website.